Ce trebuie sa stim cand cumparam mobila de birou

Achizitionarea de mobila de birou necesita consideratii practice care merg dincolo de elementul „estetic”. Confortul si siguranta dumneavoastra, daca este vorba de un birou pentru acasa, sau confortul si siguranta angajatilor, daca se discuta despre birouri pentru o companie, trebuie sa fie cantarite in luarea unei decizii. Sa vedem impreuna cateva greseli frecvente pe care oamenii le fac atunci cand cumpara mobila de birou.

Planul

Foarte des, oamenii cumpara mobila in mod impusliv. Se grabesc in luarea deciziilor si ajung la alegeri pe care le vor regreta timp de ani buni. Astfel ca, inainte de a investi in mobila de birou, Lucs Design va recomanda sa:

  • Evaluati cu exactitate necesitatile

Inaintea inceperii procesului de selectie sau a stabilirii detaliilor pentru comanda, ganditi-va cum va fi folosit produsul. Daca este vorba de un scaun, va fi folosit ocazional sau in mod continuu? Trebuie sa fie ajustabil? Trebuie sa fie usor pentru a putea fi mutat usor?

  • Analizati beneficiile

Daca detineti o firma si doriti mobila de birou pentru angajati, cel mai bine ar fi sa le cereti sfatul cu privire la modul in care piesele de mobilier sunt folosite zilnic.

Confortul

Indiferent de misiunea pe care trebuie sa o indeplineasca mobila de birou, locuinta sau mediul corporate, confortul egaleaza productivitatea. Design-ul ergonomic este critic pentru confort si productivitate. Chiar daca pretul poate fi mai mare in mod normal, in timp, acesti factori vor compensa costurile prin satisfactia angajatului (sau chiar a dumneavoastra).

  • Alegerea materialului potrivit

Este vital sa evaluati utilitatea unei piese de mobilier si scopul pe care aceasta o va avea atunci cand alegeti materialul. Daca la mobila de birou in sine discutam de pal placat cu HPL, MDF sau Eurolight, produse de calitate superioara pe care le folosim la Lucs Design, atunci cand vine vorba de scaune, treaba se complica. Trebuie folosite materiale care se curata usor. Foarte usor.

Pretul

Elementul esential aici este alegerea calitatii, nu a pretului.

Oricui ii place o oferta buna la mobila de birou, dar atunci cand evaluati pretul, aveti grija sa cantariti si valoarea – calitatea. Pentru a face cea mai buna decizie Pentru a lua cea mai inteligenta decizie de cumparare posibila, luati in considerare costul si durata de viata. Sa luam un exemplu: un scaun construit pentru folosinta ocazionala va costa mai putin decat unul construit sa reziste in timp. Este tentat sa alegem prima varianta, dar ar fi o greseala daca scaunul ar fi folosit intens.

Dezvoltarea”

Atunci cand incepeti un nou business sau adaugati mobila de birou, ar trebui sa luati in considerare modul in care fiecare piesa se va potrivi in actualul si viitorul mediu. Explorati intregul proiect pentru a vedea pe termen lung (viziune pe viitor), chiar daca in acest moment nu va permiteti decat cateva scaune si nu sunteti inca pregatit/a pentru o masa de conferinte.

  • Luati in considerare modul in care mobila de birou se va adapta tehnologiei

Ganditi-va cat de mult s-a schimbat tehnologia in ultimii 10 ani. Astazi, un birou necesita spatiu pentru laptop-uri, monitoare, imprimante, incarcatoare de telefoane, tablete, papetarie si multe altele. Luati in considerare spatiul de care veti avea nevoie. Spre exemplu – poate mobila de birou pe care planuiti sa o comandati sau alegeti sa mascheze firele?

  • Pastrati spatiul de lucru flexibil

Este o idee foarte buna sa alegeti mobila care poate fi mutata cu usurinta si reconfigurata pe masura ce apar noi nevoi. Acest lucru va oferi flexibilitate pentru a modifica planul in functie de necesitati. Pe masura ce retelele wireless si tehnologia s-au dezvoltat, angajatii nu mai au nevoie de anumite spatii de lucru. Poate in anumite birouri este nevoie de roti pentru birouri si scaune – pentru ca angajatii sa lucreze in echipa. Luati in calcul toate detaliile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>